Відеосервіс YouTube представив нову функцію під назвою Reels, йдеться в блозі YouTube. Це аналог популярного формату відеоісторій, які вперше з’явилися в месенджері Snapchat, а пізніше в Instagram.

Найближчим часом функції почнуть тестувати власники каналів, у яких понад 10 тисяч підписників. Точні терміни початку тестування і канали, які першими отримають доступ до Reels, у компанії не називають.

На відміну від «Історій» в Instagram, історії в YouTube не обов’язково повинні зникнути через 24 години після публікації. За бажанням автора вони можуть залишитися назавжди і бути доступними для перегляду.

Можна навіть створити сторінку, присвячену якійсь події, і завантажувати туди всі короткі відеоісторії.

Автор каналу зможе одночасно завантажити відразу кілька відеороликів Reels тривалістю до 30 секунд.