Українські рекламні агенції Banda та Republique отримали головну нагороду на всесвітньому дизайнерському конкурсі Red Dot Award.

На церемонії нагородження у Берліні вручили п’ять нагрод Red Dot Grand Prix – одну з них заслужив тандем українських рекламників. Гран-прі дали за айдентику пісенного конкурсу Євробачення-2017 з «намистом».

Серед переможців Red Dot дуже багато сильних робіт. Ми не сподівалися на GrandPrix, здавалося неможливим стати найкращими серед кращих агентств та дизайн студій світу.

Думаю, одна з причин перемоги, це те, що Євробачення – дуже масшабний проект з аудиторією понад 200 мільйонів глядачів. Конкурс відбувається вже більше 60 років і ніколи не вирізнявся визначим дизайном. Жодній країні не вдавалося вийти за рамки попсових естрадних прийомів.

Те, що вдалося це змінити і показати, що у такої масової події теж може бути видатний дизайн – дуже показовий прецедент, і судді оцінили унікальність і важливість такого проекту.

Павел вржещ, креативний директор Banda Agency

У дизайнерському конкурсі Red Dot Grand Prix змагалося більше 8000 проектів з 50 країн у 18 категоріях. 67 проектів відзначили нагородою Red Dot Best of the Best (0,8% всіх заявок) та лише 5 проектів отримали гран-прі.

Переможці Red Dot Grand Prix 2017

У 2017 році брендинг Євробачення відзначили нагородою Red Dot: Best of the best в номінації Communication Design.

Ще одну нагороду Red Dot отримав дизайн ВДНГ, також створений командою Banda.